Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů
3. Pojmenování (název) životní situace
Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:
- identifikační údaje,
- doklad o zaplacení správního poplatku,
- doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
- název rekvalifikačního programu,
- název pracovní činnosti,
- profil absolventa,
- vstupní předpoklady,
- forma vzdělávání,
- rámcový rozvrh hodin výukového dne,
- způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
- učební plán,
- učební osnovy,
- popis průběhu praktické výuky,
- seznam literatury,
- údaje o garantovi,
- údaje o lektorském sboru,
- popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
- informace o evidenci dokumentace,
- vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Žádost může být opětovně předložena po přepracování.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Neudělení nebo odejmutí akreditace.
22. Další informace
Můžete se obrátit na Mgr. Květu Hofnerovou, DiS.; Mgr. Simonu Mudrovou nebo Mgr. Marii Kaňkovou (odbor dalšího vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy).
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy - odbor dalšího vzdělávání a institucionální výchovy
26. Kontaktní osoba
Mgr. Květa Hofnerová, DiS. (tel.: 234 811 442)
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
Kalendář
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
3
|
Fotogalerie
Náhodná fotogalerie
PARTNEŘI, SVAZKY, PROJEKTY